Remote Support
Wanneer er zich problemen voordoen op uw computer bij gebruik van onze software, dan kunnen wij u helpen via Remote Support. Deze online support tool stelt onze medewerkers in staat tijdelijk via internet mee te kijken op uw computer.
Wij kunnen hierbij in aanraking komen met persoonsgegevens in uw systeem. In dat geval is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing en moeten wij met u een verwerkersovereenkomst afsluiten. Pas nadat wij een getekend exemplaar hiervan retour ontvangen hebben kunnen wij u van dienst zijn.
Bij het verlenen van remote support vragen wij u een actief toegangsbeleid te voeren en onze programma’s te gebruiken. Alleen na uw expliciete toestemming kijken wij mee. U wordt verzocht alle privacy gevoelige informatie / programma’s af te sluiten welke niet benodigd zijn voor onze dienstverlening.
Om Remote Support verder mogelijk te maken zijn drie eenvoudige stappen nodig:
- Download en voer het programma uit op de computer waar het probleem zich voordoet.
- Door op onderstaande link te klikken kunt u het programma openen en bent u akkoord met onze voorwaarden.
- Vul uw naam in en de door onze medewerker afgegeven Support Key (9-cijferig)
Voorwaarden:
De kosten voor deze service (gerekend per blok van 15 min.) kunnen aan u doorbelast worden afhankelijk van gekozen abonnement service/onderhoud.
Klik hier om akkoord te gaan en remote support op te starten