Service en onderhoud

Investeren in service en onderhoud bespaart een hoop moeite en kosten op de lange termijn en verlengt de levensduur van uw keycard systeem. Hoe goed de techniek ook is, een mechanische of elektrische storing kan nooit volledig worden uitgesloten. Ook een bijkomend voordeel: uw apparatuur behoudt zijn waarde! OTD toegang & comfort B.V. is specialist in het verlenen van service en onderhoud aan Kaba hotel toegangssystemen. Wij bieden diverse onderhoudsabonnementen in 3***, 4**** en 5*****, zodat u zelf kunt beslissen welke vorm het beste bij uw situatie past.

Service
Onze goed opgeleide monteurs kunnen een goede service bieden bij een probleem. Veel storingen zijn snel op te lossen via een goede telefonische support die wij u kunnen bieden.

Training en opleiding
Kennis binnen uw organisatie kan verwateren of verdwijnen bij wisselingen van personeel, personeel wat de pensioengerechtigde leeftijd mag bereiken en bij mogelijke overnames van een hotel. In deze gevallen kunnen wij altijd op locatie of in ons experience centre in ons kantoor te Leerdam een training verzorgen over uw specifieke toegangssysteem. Wij beginnen met een audit van uw systeem en zullen klantspecifiek een opleiding verzorgen zodat ook de werking met het systeem optimaal is. Dit verminderd de kans op fouten en op veiligheidslekken in uw toegangssysteem.

Service nodig?
Heeft u een vraag of een storing? Neem direct contact met ons op via telefoonnummer 0184-714252 of via info@otdbv.nl Buiten kantooruren kunt u bellen met ons servicenummer wat vermeld wordt als u naar kantoor belt.

Offerte aanvraag
Indien u een prijsopgaaf wenst voor een onderhouds- en service abonnement dan kunt u contact met ons opnemen.